Asking students to be active learners: the effects of totally or partially self-generating a graphic organizer on students’ learning performances
Tiphaine Colliot
(1)
,
Eric Jamet
(1)
Tiphaine Colliot
- Fonction : Auteur
- PersonId : 743158
- IdHAL : tiphaine-colliot
- ORCID : 0000-0001-9843-0014
Eric Jamet
- Fonction : Auteur
- PersonId : 16920
- IdHAL : eric-jamet
- ORCID : 0000-0001-8665-4547
- IdRef : 035144416
Format du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Article dans une revue |
Titre |
en
Asking students to be active learners: the effects of totally or partially self-generating a graphic organizer on students’ learning performances
|
Auteur(s) |
Tiphaine Colliot
1
, Eric Jamet
1
1
LP3C - EA1285 -
Laboratoire de Psychologie : Cognition, Comportement, Communication
( 488806 )
- UFR Sciences Humaines. Place du Recteur Henri Le Moal. 35043 RENNES CEDEX
- France
|
Langue du document |
Anglais
|
Nom de la revue |
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Audience |
Internationale
|
Date de publication |
2019
|
Domaine(s) |
|
DOI | 10.1007/s11251-019-09488-z |
Loading...