Social, Methodological and Theoretical Issues Regarding Assessment. Lessons From a Secondary Analysis of PISA 2000 Literacy Tests - HAL Accéder directement au contenu
Article dans une revue Review of Research in Education Année : 2006

Social, Methodological and Theoretical Issues Regarding Assessment. Lessons From a Secondary Analysis of PISA 2000 Literacy Tests

Jean-Yves Rochex
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 961436
Loading...
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-00749464, version 1 (07-11-2012)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-00749464 , version 1

Citer

Jean-Yves Rochex. Social, Methodological and Theoretical Issues Regarding Assessment. Lessons From a Secondary Analysis of PISA 2000 Literacy Tests. Review of Research in Education, 2006, 30, p. 163-212. ⟨halshs-00749464⟩
37 Consultations
0 Téléchargements
Dernière date de mise à jour le 05/05/2024
comment ces indicateurs sont-ils produits

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn Plus