An Historical Exploration of Gender Representations in French Scientific and Technological Education School Textbooks.
Joël Lebeaume
- Fonction : Auteur
- PersonId : 13917
- IdHAL : joel-lebeaume
- ORCID : 0000-0001-8037-7104
- IdRef : 050127462
Domaines
EducationFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Chapitre d'ouvrage |
Titre |
en
An Historical Exploration of Gender Representations in French Scientific and Technological Education School Textbooks.
|
Auteur(s) |
Joël Lebeaume
1
1
EDA - EA 4071 -
Education Discours Apprentissages
( 26822 )
- 45, rue des Saints Pères 75270 Paris Cedex 06
- France
|
Langue du document |
Anglais
|
Titre de l'ouvrage |
In Taylor, C. A., Amade-Escot C., & Abbas A. (Eds.). Gender in Learning and Teaching: Feminist Dialogues Across International Boundaries (pp.83-98). London: Routledge, Francis and Taylor.
|
Vulgarisation |
Non
|
Audience |
Internationale
|
Date de publication |
2019
|
Domaine(s) |
|
Loading...