« The teaching of ethnic minorities’ history in Myanmar’s post-junta context: Curricular decentralization as an antidote to “Burmanization”? » - HAL Accéder directement au contenu
Communication dans un congrès Année : 2020

« The teaching of ethnic minorities’ history in Myanmar’s post-junta context: Curricular decentralization as an antidote to “Burmanization”? »

Domaines

Education
Loading...
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-02512542, version 1 (19-03-2020)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-02512542 , version 1

Citer

Nicolas Salem-Gervais, Mael Raynaud. « The teaching of ethnic minorities’ history in Myanmar’s post-junta context: Curricular decentralization as an antidote to “Burmanization”? ». Negotiating Ethnic Diversity and National Identity in History Education: An East-West Comparison, Feb 2020, Bangi, Malaysia. ⟨halshs-02512542⟩
101 Consultations
2 Téléchargements
Dernière date de mise à jour le 07/04/2024
comment ces indicateurs sont-ils produits

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn Plus