« The teaching of ethnic minorities’ history in Myanmar’s post-junta context: Curricular decentralization as an antidote to “Burmanization”? »
Nicolas Salem-Gervais
(1, 2)
,
Mael Raynaud
Nicolas Salem-Gervais
- Fonction : Auteur
- PersonId : 1234775
- IdHAL : nicolas-salem-gervais
- ORCID : 0009-0006-9906-3854
Mael Raynaud
- Fonction : Auteur
Domaines
EducationFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Communication dans un congrès |
Titre |
en
« The teaching of ethnic minorities’ history in Myanmar’s post-junta context: Curricular decentralization as an antidote to “Burmanization”? »
|
Auteur(s) |
Nicolas Salem-Gervais
1, 2
, Mael Raynaud
1
Inalco -
Institut National des Langues et Civilisations Orientales
( 300064 )
- 65, rue des Grands Moulins, 75013, PARIS.
2, rue de Lille, 75007, PARIS.
- France
2
CASE -
Centre Asie du Sud-Est
( 32826 )
- Campus Condorcet / EHESS
2 Cours des Humanités
93300 Aubervilliers
- France
|
Langue du document |
Anglais
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Invité |
Non
|
Audience |
Internationale
|
Actes |
Non
|
Titre du congrès |
Negotiating Ethnic Diversity and National Identity in History Education: An East-West Comparison
|
Date début congrès |
2020-02-12
|
Date fin congrès |
2020-02-13
|
Ville |
Bangi
|
Pays |
Malaisie
|
URL du congrès ou éditeur |
http://www.ukm.my/ikmas/news/negotiating-ethnic-diversity/
|
Domaine(s) |
|
Loading...