Skip to Main content Skip to Navigation

Les marginalia de lecture dans les « réseaux sociaux » du livre (2008-2014) : mutations, formes, imaginaires

Abstract : This thesis studies how margin and marginalia appear in social book networks (Readmill, Kobo and Amazon, etc.).
Complete list of metadatas

https://halshs.archives-ouvertes.fr/tel-01215403
Contributor : Marc Jahjah <>
Submitted on : Wednesday, October 14, 2015 - 10:48:03 AM
Last modification on : Monday, March 2, 2020 - 6:24:47 PM
Document(s) archivé(s) le : Thursday, April 27, 2017 - 4:17:05 AM

Licence


Distributed under a Creative Commons Attribution - NonCommercial - NoDerivatives 4.0 International License

Identifiers

  • HAL Id : tel-01215403, version 1

Citation

Marc Jahjah. Les marginalia de lecture dans les « réseaux sociaux » du livre (2008-2014) : mutations, formes, imaginaires. Sciences de l'information et de la communication. EHESS, 2014. Français. ⟨tel-01215403⟩

Share

Metrics

Record views

767

Files downloads

4007