Service interruption on Monday 11 July from 12:30 to 13:00: all the sites of the CCSD (HAL, EpiSciences, SciencesConf, AureHAL) will be inaccessible (network hardware connection).
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

L’autodérision dans la publicité : rôles positifs de l’humilité de la marque et de l’humour perçu

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-03664630
Contributor : Ouidade SABRI Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, May 11, 2022 - 10:42:01 AM
Last modification on : Thursday, May 12, 2022 - 3:43:36 AM

Identifiers

  • HAL Id : halshs-03664630, version 1

Collections

Citation

Ouidade Sabri. L’autodérision dans la publicité : rôles positifs de l’humilité de la marque et de l’humour perçu. Décisions Marketing, 2022, Janv-Mars (105), pp.11-32. ⟨halshs-03664630⟩

Share

Metrics

Record views

5