Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

L’éducation en train de vivre une expérience post-apocalyptique. Approche herméneutique du film Snowpiercer (Bong Joon-ho, 2013)

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-03213656
Contributor : Camille Roelens Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, April 30, 2021 - 3:00:48 PM
Last modification on : Saturday, May 1, 2021 - 3:27:05 AM

Identifiers

  • HAL Id : halshs-03213656, version 1

Citation

Camille Roelens. L’éducation en train de vivre une expérience post-apocalyptique. Approche herméneutique du film Snowpiercer (Bong Joon-ho, 2013). Colloque de la Société Francophone de Philosophie de l’Éducation (SOFPHIED) : « Éduquer pour un avenir incertain : La fin de l’école Prométhéenne ? », Jun 2021, Nantes, France. ⟨halshs-03213656⟩

Share

Metrics

Record views

25