A new method for studying the halo effect in teachers' judgement and its antecedents: Bringing out the role of certainty
Camille Sanrey
- Fonction : Auteur
- PersonId : 743145
- IdHAL : camillesanrey
- ORCID : 0000-0003-3158-1306
- IdRef : 221757996
Pascal Bressoux
- Fonction : Auteur
- PersonId : 1395
- IdHAL : pascal-bressoux
- ORCID : 0000-0001-8018-5612
- IdRef : 032203772
Laurent Lima
- Fonction : Auteur
- PersonId : 11085
- IdHAL : laurent-lima
- ORCID : 0000-0001-7940-2886
- IdRef : 059544120
Pascal Pansu
- Fonction : Auteur
- PersonId : 1165278
- IdHAL : pascal-pansu
- ORCID : 0000-0002-8344-615X
Domaines
EducationFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Article dans une revue |
Titre |
en
A new method for studying the halo effect in teachers' judgement and its antecedents: Bringing out the role of certainty
|
Auteur(s) |
Camille Sanrey
1
, Pascal Bressoux
, Laurent Lima
, Pascal Pansu
1
LaRAC -
Laboratoire de Recherche sur les Apprentissages en Contexte
( 1043158 )
- Université Grenoble Alpes, Bâtiment BSHM, Aile C, 1251 Avenue Centrale, 38400 Saint-Martin-d'Hères
- France
|
Langue du document |
Anglais
|
Nom de la revue |
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Audience |
Internationale
|
Date de publication |
2020-11
|
Domaine(s) |
|
DOI | 10.1111/bjep.12385 |
Loading...