How logistics service quality and product quality matter in the retailer-customer relationship of food drive-throughs: The role of perceived convenience
Joseph Kaswengi
(1)
,
Christine Lambey-Checchin
(2)
Joseph Kaswengi
- Fonction : Auteur
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Christine Lambey-Checchin
- Fonction : Auteur
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Domaines
Gestion et managementFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Article dans une revue |
Titre |
en
How logistics service quality and product quality matter in the retailer-customer relationship of food drive-throughs: The role of perceived convenience
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Auteur(s) |
Joseph Kaswengi
1
, Christine Lambey-Checchin
2
1
VALLOREM -
Val de Loire Recherche en Management
( 190457 )
- IAE de Tours, 50 Avenue Jean Portalis, 37206 TOURS Cedex 3 ; IAE d'Orléans, Rue de Blois, 45067 ORLEANS Cedex 2
- France
2
CleRMa -
Clermont Recherche Management
( 490676 )
- École Universitaire de Management, 11 boulevard Charles de Gaulle, 63000 Clermont-Ferrand
- France
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Langue du document |
Anglais
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Nom de la revue |
|
Vulgarisation |
Non
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Comité de lecture |
Oui
|
Audience |
Internationale
|
Date de publication |
2019-11
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Domaine(s) |
|
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