Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Des rangs d’oignons au salon où l’on cause : la classe-territoire

Abstract : The configuration of space in the classroom is an essential component of the teaching/learning activity.
Document type :
Journal articles
Complete list of metadatas

Cited literature [6 references]  Display  Hide  Download

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02952320
Contributor : Nicole Décuré <>
Submitted on : Thursday, October 1, 2020 - 1:10:07 PM
Last modification on : Friday, October 2, 2020 - 3:08:03 AM

File

Des rangs d’oignons .pdf
Explicit agreement for this submission

Identifiers

  • HAL Id : halshs-02952320, version 1

Citation

Nicole Décuré. Des rangs d’oignons au salon où l’on cause : la classe-territoire. Etudes en didactique des langues, LAIRDIL, 2011, L'espace en didactique des langues, pp.23-28. ⟨halshs-02952320⟩

Share

Metrics

Record views

47

Files downloads

18