The Pilgrim's Tale as a Means of Self-Promotion. Muḥammad Rashīd Riḍā's Pilgrimage Journey to the Ḥijāz (1916) - HAL-SHS - Sciences de l'Homme et de la Société Accéder directement au contenu
Chapitre D'ouvrage Année : 2017

The Pilgrim's Tale as a Means of Self-Promotion. Muḥammad Rashīd Riḍā's Pilgrimage Journey to the Ḥijāz (1916)

Rainer Brunner
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1069017

Domaines

Histoire Religions
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Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

halshs-02560780 , version 1 (16-12-2020)

Identifiants

Citer

Rainer Brunner. The Pilgrim's Tale as a Means of Self-Promotion. Muḥammad Rashīd Riḍā's Pilgrimage Journey to the Ḥijāz (1916). Michael Kemper; Ralf Elger. The Piety of Learning Islamic Studies in Honor of Stefan Reichmuth, 147, Brill, pp.270 - 291, 2017, Islamic History and Civilization, 978-90-04-34982-7. ⟨10.1163/9789004349841_013⟩. ⟨halshs-02560780⟩
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