Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Bee-Bot Programmable Toys: Representations and Cognitive Effects on Burundian fifth form Fondamental School children. frantice.net, Numéro 16 - novembre 2019. Récupéré du site de la revue : http://frantice.net/index.php?id=1580 ISSN 2110-5324

Complete list of metadata

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02551000
Contributor : Emmanuelle Voulgre <>
Submitted on : Wednesday, April 22, 2020 - 4:27:42 PM
Last modification on : Friday, June 12, 2020 - 5:38:06 PM

Identifiers

  • HAL Id : halshs-02551000, version 1

Citation

Claver Nijimbere, Emmanuelle Voulgre, Étienne Barahinduka, Rémégie Ndovori, Georges-Louis Baron. Bee-Bot Programmable Toys: Representations and Cognitive Effects on Burundian fifth form Fondamental School children. frantice.net, Numéro 16 - novembre 2019. Récupéré du site de la revue : http://frantice.net/index.php?id=1580 ISSN 2110-5324. Frantice.net, Université de Limoges, 2019. ⟨halshs-02551000⟩

Share

Metrics

Record views

54