, J. I, 2013.
« Reflexive Lehrerbildung: Konzepte und Perspektiven für den Einsatz von Unterrichtssimulation und Videographie, Zeitschrift für Fremdsprachenforschung, vol.22, issue.1, pp.3-41, 2011. ,
Second Language Distance Learning and Teaching: Theoretical Perspectives and Didactic Ergonomics, 2010. ,
Monitoring the Learner-Who, Why and What For?, Computer Assisted Language Learning, vol.20, pp.443-457, 2007. ,
, , 2010.
Task-based language learning and teaching, 2003. ,
, Taches et Coopération dans deux dispositifs universitaires de formation à distance». Alsic, vol.6, pp.109-125, 2003.
Didactique des langues et TIC : vers une recherche-action responsable, 2005. ,
On the attractiveness of social media for language learning: a look at the state of the art. Alsic, vol.15, 2012. ,
« Reflexive Lehrerbildung: Konzepte und Perspektiven für den Einsatz von Unterrichtssimulation und Videographie, Zeitschrift für Fremdsprachenforschung, vol.22, issue.1, pp.3-41, 2011. ,
Monitoring the Learner-Who, Why and What For?, Computer Assisted Language Learning, vol.20, pp.443-457, 2007. ,
Didactique des langues et TIC : vers une recherche-action responsable, 2005. ,
On the attractiveness of social media for language learning: a look at the state of the art. Alsic, vol.15, 2012. ,