Primary school teachers' images of their profession in a context of change. A study of the French case
Magali Danner
- Fonction : Auteur
- PersonId : 7288
- IdHAL : magali-danner
- IdRef : 077127188
Géraldine Farges
- Fonction : Auteur
- PersonId : 7231
- IdHAL : geraldine-farges
- ORCID : 0000-0001-8109-6750
- IdRef : 112353916
Jean-François Giret
- Fonction : Auteur
- PersonId : 7174
- IdHAL : jean-francois-giret
- ORCID : 0000-0002-4001-5472
- IdRef : 077712986
Sandrine Garcia
- Fonction : Auteur
- PersonId : 7173
- IdHAL : sandrine-garcia
- IdRef : 072883596
Domaines
EducationFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Communication dans un congrès |
Titre |
en
Primary school teachers' images of their profession in a context of change. A study of the French case
|
Auteur(s) |
Magali Danner
1
, Géraldine Farges
1
, Jean-François Giret
1
, Sandrine Garcia
1
1
IREDU -
Institut de Recherche sur l'Education : Sociologie et Economie de l'Education [Dijon]
( 496965 )
- Université de Bourgogne - Pôle AAFE - Esplanade Erasme - BP 26513 - 21065 DIJON Cedex
- France
|
Langue du document |
Anglais
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Invité |
Non
|
Audience |
Internationale
|
Actes |
Non
|
Titre du congrès |
Europe and Beyond: Boudaries, barriers and belonging, 14th ESA Conference
|
Date début congrès |
2019-08-20
|
Date fin congrès |
2019-08-23
|
Ville |
Manchester
|
Pays |
France
|
Domaine(s) |
|
Organisateur du congrès |
|
Référence interne |
|
Mots-clés |
en
Primary school, teacher, image, profession, France
|
Loading...