From marketing to ‘market-things’ and ‘market-ITing’: Accounting for technicized and digitalized consumption
Jan Smolinski
(1)
,
Jean-Sébastien Vayre
(1)
Jean-Sébastien Vayre
- Fonction : Auteur
- PersonId : 743112
- IdHAL : jean-sebastien-vayre
Domaines
SociologieFormat du dépôt | Notice |
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Type de dépôt | Chapitre d'ouvrage |
Titre |
en
From marketing to ‘market-things’ and ‘market-ITing’: Accounting for technicized and digitalized consumption
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Auteur(s) |
Jan Smolinski
1
, Jean-Sébastien Vayre
1
1
CERTOP -
Centre d'Etude et de Recherche Travail Organisation Pouvoir
( 560 )
- 5 Allée Antonio Machado 31058 TOULOUSE CEDEX 1
- France
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URL éditeur |
https://www.e-elgar.com/shop/gbp/a-research-agenda-for-management-and-organization-studies-9781784717018.html
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ISBN |
978 1 78471 701 8
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Langue du document |
Anglais
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Titre de l'ouvrage |
A Research Agenda for Management and Organization Studies
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Audience |
Internationale
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Vulgarisation |
Non
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Date de publication |
2016
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Domaine(s) |
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Projet(s) ANR |
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Éditeur commercial |
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