The study of a scenario and its application by two different teachers.
Aurélie Chesnais
(1)
Aurélie Chesnais
- Fonction : Auteur
- PersonId : 17316
- IdHAL : aurelie-chesnais
- IdRef : 142301523
Domaines
EducationFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Chapitre d'ouvrage |
Titre |
en
The study of a scenario and its application by two different teachers.
|
Auteur(s) |
Aurélie Chesnais
1
1
LIRDEF -
Laboratoire Interdisciplinaire de Recherche en Didactique, Éducation et Formation
( 447107 )
- IUFM Académie de Montpellier - 2, Place Marcel Godechot - BP 4152 - 34092 MONTPELLIER CEDEX 5
- France
|
Langue du document |
Anglais
|
Titre de l'ouvrage |
Mathematics classrooms: students’ activities and teachers’ practices.
|
ISBN |
978-9462092792
|
Vulgarisation |
Non
|
Audience |
Internationale
|
Date de publication |
2013-01-01
|
Lieu de publication |
Rotterdam
|
Domaine(s) |
|
Éditeur scientifique |
|
Loading...