Skip to Main content Skip to Navigation
Directions of work or proceedings

CORFEM, Actes du 20ème colloque, Grenoble

Résumé : Ces actes traitent de deux thèmes liés à la formation des enseignants de mathématiques. Thème 1 – Modélisation : quels enjeux pour les mathématiques et leur enseignement ? Thème 2 – Ressources pour l'enseignement des mathématiques et pour la formation
Document type :
Directions of work or proceedings
Complete list of metadatas

Cited literature [91 references]  Display  Hide  Download

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02021737
Contributor : Michèle Gandit <>
Submitted on : Saturday, February 16, 2019 - 6:11:44 PM
Last modification on : Tuesday, October 6, 2020 - 8:36:03 AM
Long-term archiving on: : Friday, May 17, 2019 - 2:29:00 PM

File

Actes_CORFEM_Grenoble_2013&201...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : halshs-02021737, version 1

Collections

Citation

Michèle Gandit. CORFEM, Actes du 20ème colloque, Grenoble. CORFEM, 20 ème colloque, Jun 2013, Grenoble, France. 2015, CORFEM, Actes du 20ème colloque, GRENOBLE. ⟨halshs-02021737⟩

Share

Metrics

Record views

31

Files downloads

209