Twenty years of research into the practice of collaborative philosophical inquiry at school. Current perspectives from school to citizenship. In Adult Learning, Educational Careers and Social Change (section 3 Perspectives from schools and e-learning)
Emmanuèle Auriac-Slusarczyk
- Fonction : Auteur
- PersonId : 3361
- IdHAL : emmanuele-auriac-slusarczyk
- ORCID : 0000-0003-2375-0579
- IdRef : 071133844
Mylène Blasco
- Fonction : Auteur
- PersonId : 173847
- IdHAL : mylene-blasco
- IdRef : 053453506
Domaines
LinguistiqueFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Chapitre d'ouvrage |
Titre |
en
Twenty years of research into the practice of collaborative philosophical inquiry at school. Current perspectives from school to citizenship. In Adult Learning, Educational Careers and Social Change (section 3 Perspectives from schools and e-learning)
|
Auteur(s) |
Emmanuèle Auriac-Slusarczyk
1
, Mylène Blasco
2
, Lidia Fraczak
2
, Richard. Ryan
2
1
ACTé -
Activité, Connaissance, Transmission, éducation
( 490663 )
- INSPÉ Clermont-Auvergne, 36 avenue Jean-Jaurès, CS 20001, 63407 Chamalières Cedex
- France
2
LRL -
Laboratoire de Recherche sur le Langage
( 500453 )
- Maison des Sciences de l'Homme, 4 rue Ledru, 63057 Clermont-Ferrand Cedex 1
- France
|
Langue du document |
Anglais
|
Titre de l'ouvrage |
Barbara Merrill, José González-Monteagudo, Adrianna Nizinska, Andrea Galimberti, Miguel A. Ballesteros-Moscosio (Eds), Seville : University of Seville / ESREA, EBOOK
|
Vulgarisation |
Non
|
Audience |
Internationale
|
Date de publication |
2017-12
|
Page/Identifiant |
157-176
|
URL éditeur |
ISBN 978-2-8076-0221-2
|
Domaine(s) |
|
Éditeur commercial |
|
Loading...