Sociopragmatic competence in FFL language teaching Towards a principled approach to teaching discourse markers in FFL

Type de document :
Chapitre d'ouvrage
Researching sociopragmatic variability. Perspectives from Variational, Interlanguage and Contrastive Pragmatics , Palgrave/Macmillan, 2015
Liste complète des métadonnées

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01848120
Contributeur : Juliette Delahaie <>
Soumis le : mardi 24 juillet 2018 - 12:23:31
Dernière modification le : mardi 31 juillet 2018 - 09:25:51
Document(s) archivé(s) le : jeudi 25 octobre 2018 - 14:08:30

Fichiers

paper Delahaie Juliette.pdf
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-01848120, version 1

Collections

STL

Citation

Juliette Delahaie. Sociopragmatic competence in FFL language teaching Towards a principled approach to teaching discourse markers in FFL . Researching sociopragmatic variability. Perspectives from Variational, Interlanguage and Contrastive Pragmatics , Palgrave/Macmillan, 2015. 〈halshs-01848120〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

34

Téléchargements de fichiers

52