Early Career Teacher Professional Development: Bridging Simulation Technology with Evidence-Based Behavior Management
Shernoff Elisa
(1)
,
Stacy Frazier
,
Christine Lisetti
(2)
,
Cédric Buche
(3)
,
Lunn Stéphanie
,
Claire Brown
,
Alban Delmarre
,
Tommy Chou
,
Joseph Gabbard
,
Emily Morgan
Stacy Frazier
- Fonction : Auteur
Cédric Buche
- Fonction : Auteur
- PersonId : 10654
- IdHAL : cedric-buche
- IdRef : 096138106
Lunn Stéphanie
- Fonction : Auteur
Claire Brown
- Fonction : Auteur
Alban Delmarre
- Fonction : Auteur
Tommy Chou
- Fonction : Auteur
Joseph Gabbard
- Fonction : Auteur
Emily Morgan
- Fonction : Auteur
Format du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Article dans une revue |
Titre |
en
Early Career Teacher Professional Development: Bridging Simulation Technology with Evidence-Based Behavior Management
|
Auteur(s) |
Shernoff Elisa
1
, Stacy Frazier
, Christine Lisetti
2
, Cédric Buche
3
, Lunn Stéphanie
, Claire Brown
, Alban Delmarre
, Tommy Chou
, Joseph Gabbard
, Emily Morgan
1
Rutgers University [Camden]
( 357848 )
- 303 Cooper Street, Camden, NJ 08102-1519
- États-Unis
2
FIU -
Florida International University [Miami]
( 303540 )
- 11200 SW 8th St, Miami, FL 33199
- États-Unis
3
Lab-STICC_ENIB_CID_IHSEV
( 496061 )
- France
|
Page/Identifiant |
299-326
|
Langue du document |
Anglais
|
Nom de la revue |
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Audience |
Internationale
|
Date de publication |
2018-04-01
|
Volume |
26
|
Numéro |
2
|
Domaine(s) |
|
Loading...