Early Career Teacher Professional Development: Bridging Simulation Technology with Evidence-Based Behavior Management - HAL Accéder directement au contenu
Article dans une revue Journal of Technology and Teacher Education Année : 2018

Early Career Teacher Professional Development: Bridging Simulation Technology with Evidence-Based Behavior Management

Stacy Frazier
  • Fonction : Auteur
Cédric Buche
Lunn Stéphanie
  • Fonction : Auteur
Claire Brown
  • Fonction : Auteur
Alban Delmarre
  • Fonction : Auteur
Tommy Chou
  • Fonction : Auteur
Joseph Gabbard
  • Fonction : Auteur
Emily Morgan
  • Fonction : Auteur
Loading...
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-01822967, version 1 (25-06-2018)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-01822967 , version 1

Citer

Shernoff Elisa, Stacy Frazier, Christine Lisetti, Cédric Buche, Lunn Stéphanie, et al.. Early Career Teacher Professional Development: Bridging Simulation Technology with Evidence-Based Behavior Management. Journal of Technology and Teacher Education, 2018, 26 (2), pp.299-326. ⟨halshs-01822967⟩
70 Consultations
0 Téléchargements
Dernière date de mise à jour le 21/04/2024
comment ces indicateurs sont-ils produits

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn Plus