A Comparison of the French and Western Swiss Science Curricula as the First Step for Analyzing Classroom Practices - HAL-SHS - Sciences de l'Homme et de la Société Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2014

A Comparison of the French and Western Swiss Science Curricula as the First Step for Analyzing Classroom Practices

Résumé

THis presentation is about the Comparison of the French and Western Swiss Science Curricula as the First Step for Analyzing Classroom Practices
Fichier principal
Vignette du fichier
EERA_ A Comparison of the French and Western Swiss Science Curricula as the First Step for Analyzing Classroom Practices.pdf (59.42 Ko) Télécharger le fichier
Paper submission_ECER Porto PV-6.pdf (110.02 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

halshs-01443075 , version 1 (22-01-2017)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-01443075 , version 1

Citer

Laurence Marty, Florence Ligozat², Patrice Venturini. A Comparison of the French and Western Swiss Science Curricula as the First Step for Analyzing Classroom Practices. The Past, Present and Future of Educational Research in Europe, Université de Porto & ECER, Sep 2014, Porto, Portugal. ⟨halshs-01443075⟩
88 Consultations
142 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More