Learning through negotiation of scientific knowledge during peer oral interaction in an immersion classroom
Nathalie Blanc
(1)
,
Peter Griggs
(1)
Nathalie Blanc
- Fonction : Auteur
- PersonId : 1216652
- IdHAL : nathalie-blanc-sde
Peter Griggs
- Fonction : Auteur
- PersonId : 857796
Domaines
LinguistiqueFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Communication dans un congrès |
Titre |
en
Learning through negotiation of scientific knowledge during peer oral interaction in an immersion classroom
|
Auteur(s) |
Nathalie Blanc
1
, Peter Griggs
1
1
ICAR -
Interactions, Corpus, Apprentissages, Représentations
( 51028 )
- 5, av Pierre Mendès-France 69676 BRON CEDEX
- France
|
Langue du document |
Anglais
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Invité |
Non
|
Audience |
Internationale
|
Actes |
Non
|
Titre du congrès |
international conference Immersion 2012 Bridging contexts for a multilingual world
|
Date début congrès |
2012-10-18
|
Date fin congrès |
2012-10-20
|
Ville |
St. Paul
|
Pays |
États-Unis
|
Domaine(s) |
|
Organisateur du congrès |
|
Collaboration/Projet |
|
Mots-clés |
en
Learning, Interaction
|
Loading...