The authenticity of resources for the teaching of foreign languages and cultures in France: variable geometry notion - HAL-SHS - Sciences de l'Homme et de la Société Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue IARTEM e-journal Année : 2015

The authenticity of resources for the teaching of foreign languages and cultures in France: variable geometry notion

Aurélie Beauné
Margaret Bento
Estelle Riquois

Domaines

Education
Fichier principal
Vignette du fichier
740-Article Text-1641-1-10-20200627.pdf (207.51 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

halshs-01392327 , version 1 (08-04-2024)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-01392327 , version 1

Citer

Aurélie Beauné, Margaret Bento, Estelle Riquois. The authenticity of resources for the teaching of foreign languages and cultures in France: variable geometry notion. IARTEM e-journal, 2015, 7 (3), pp.1-24. ⟨halshs-01392327⟩
115 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More