University-corporate partnerships for designing workplace curriculum: the case of an alternance training course in tertiary education

Mots-clés : FLE
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
L. Filliettaz & S. Billett. Francophone perspectives of learning through work: Conceptions, traditions and practices, Springer, 2015
Liste complète des métadonnées

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01385009
Contributeur : Référent Hal Icar <>
Soumis le : jeudi 20 octobre 2016 - 16:12:08
Dernière modification le : samedi 3 novembre 2018 - 16:41:53

Identifiants

  • HAL Id : halshs-01385009, version 1

Collections

Citation

Laurent Veillard. University-corporate partnerships for designing workplace curriculum: the case of an alternance training course in tertiary education. L. Filliettaz & S. Billett. Francophone perspectives of learning through work: Conceptions, traditions and practices, Springer, 2015. 〈halshs-01385009〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

65