Measurement and segmentation of sport fans using brand association networks: Application to Union of European Football Associations (UEFA) Champions League (UCL). - HAL Accéder directement au contenu
Article dans une revue Sport Management Review Année : 2015

Measurement and segmentation of sport fans using brand association networks: Application to Union of European Football Associations (UEFA) Champions League (UCL).

Loading...
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-01374054, version 1 (29-09-2016)

Identifiants

Citer

T Bouzdine-Chameeva, Alain Ferrand, Pierre Valette-Florence. Measurement and segmentation of sport fans using brand association networks: Application to Union of European Football Associations (UEFA) Champions League (UCL).. Sport Management Review, 2015, 18 (3), pp.407-420. ⟨10.1016/j.smr.2014.11.002⟩. ⟨halshs-01374054⟩
76 Consultations
0 Téléchargements
Dernière date de mise à jour le 31/03/2024
comment ces indicateurs sont-ils produits

Altmetric

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn Plus