Which answering strategies do low achievers use to solve PISA science items?

Keywords : Teaching
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
N. Papadouris, A. Hadjigeorgiou & A. Constantinou. ESERA 2013 Selected Contributions. Insights from research in Science Teaching and learning, Springer, pp.237-252, 2016
Liste complète des métadonnées

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01364472
Contributeur : Référent Hal Icar <>
Soumis le : lundi 12 septembre 2016 - 16:05:23
Dernière modification le : lundi 11 février 2019 - 11:10:03

Identifiants

  • HAL Id : halshs-01364472, version 1

Collections

Citation

Florence Le Hebel, Pascale Montpied, Andrée Tiberghien. Which answering strategies do low achievers use to solve PISA science items?. N. Papadouris, A. Hadjigeorgiou & A. Constantinou. ESERA 2013 Selected Contributions. Insights from research in Science Teaching and learning, Springer, pp.237-252, 2016. 〈halshs-01364472〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

103