Analysis of teaching and learning practices in physics and chemistry education: Theoretical and methodological issues

Keywords : Teaching
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
C. Bruguière, A. Tiberghien, & P. Clément. Topics and trends in current science education. 9th ESERA conference selected contribution, Springer, pp.469-485, 2014
Liste complète des métadonnées

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01357083
Contributeur : Référent Hal Icar <>
Soumis le : lundi 29 août 2016 - 10:30:53
Dernière modification le : lundi 11 février 2019 - 11:10:03

Identifiants

  • HAL Id : halshs-01357083, version 1

Collections

Citation

Patrice Venturini, Andrée Tiberghien, Claudia Aufschnaiter Von, Gregory Kelly, Eduardo Mortimer. Analysis of teaching and learning practices in physics and chemistry education: Theoretical and methodological issues. C. Bruguière, A. Tiberghien, & P. Clément. Topics and trends in current science education. 9th ESERA conference selected contribution, Springer, pp.469-485, 2014. 〈halshs-01357083〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

92