HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Risques et bénéfices de la publication d’un “mauvais livre”: la stratégie commerciale des libraires-éditeurs du Parnasse satyrique (1622-1625)

Résumé : no abstract
Complete list of metadata

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01177373
Contributor : Ihpc Hal Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, July 16, 2015 - 8:38:09 PM
Last modification on : Wednesday, November 20, 2019 - 3:05:33 AM

Identifiers

  • HAL Id : halshs-01177373, version 1

Citation

Michèle Rosellini. Risques et bénéfices de la publication d’un “mauvais livre”: la stratégie commerciale des libraires-éditeurs du Parnasse satyrique (1622-1625). Keller-Rahbé, Edwige. Les arrière-boutiques de la littérature : auteurs et imprimeurs-libraires aux XVIe et XVIIe siècles, Presses universitaires du Mirail, pp.185-208, 2010, Cribles XVIe XVIIIe, 978-2-8107-0118-6. ⟨halshs-01177373⟩

Share

Metrics

Record views

43