A Multivocal Analysis of Pivotal Moments for Learning Fractions in a 6th-Grade Classroom in Japan - HAL Accéder directement au contenu
Chapitre d'ouvrage Année : 2013

A Multivocal Analysis of Pivotal Moments for Learning Fractions in a 6th-Grade Classroom in Japan

Loading...
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-00986809, version 1 (04-05-2014)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-00986809 , version 1

Citer

Kristine Lund. A Multivocal Analysis of Pivotal Moments for Learning Fractions in a 6th-Grade Classroom in Japan. Suthers, D.D., Lund, K., Rosé, C.P., Teplovs, C., Law, N. Productive Multivocality in the Analysis of Group Interactions, Springer, pp.161-180, 2013, Computer-Supported Collaborative Learning Series, Vol. 15, 978-1-4614-8960-3. ⟨halshs-00986809⟩
69 Consultations
0 Téléchargements
Dernière date de mise à jour le 20/04/2024
comment ces indicateurs sont-ils produits

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn Plus