Diversity in learning willingness of the 15 years old French students : Which practical information can bring Statistical Implicative Analysis concerning the curriculum and the teachingof sciences.
Pascale Montpied
- Fonction : Auteur
- PersonId : 859761
Florence Le Hebel
- Fonction : Auteur
- PersonId : 173171
- IdHAL : florence-le-hebel
- IdRef : 061591416
Valérie Fontanieu
- Fonction : Auteur
Format du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Communication dans un congrès |
Titre |
en
Diversity in learning willingness of the 15 years old French students : Which practical information can bring Statistical Implicative Analysis concerning the curriculum and the teachingof sciences.
|
Auteur(s) |
Pascale Montpied
1
, Florence Le Hebel
1
, Valérie Fontanieu
1
ICAR -
Interactions, Corpus, Apprentissages, Représentations
( 51028 )
- 5, av Pierre Mendès-France 69676 BRON CEDEX
- France
|
Date de production/écriture |
2010
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Actes |
Oui
|
Date début congrès |
2010-11-05
|
Source |
Implicative Statistic Analysis as an object of research and training in data analysis, a means for multidisciplinary investigation.
|
Titre du congrès |
Cinquième Colloque International "Implicative Statistic Analysis"
|
Langue du document |
Anglais
|
Date fin congrès |
2010-11-07
|
Ville |
Palermo
|
Pays |
Italie
|
Volume |
20
|
Numéro |
1
|
Page/Identifiant |
257-272
|
Date de publication |
2010
|
Audience |
Non spécifiée
|
Invité |
Non
|
Collaboration/Projet |
|
Domaine(s) |
|
Éditeur scientifique |
|
Mots-clés |
en
teaching, implicative statistic analysis, education
|
Loading...