Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Comment la prise en compte des discours d'enseignants sur leurs pratiques renouvelle-t-elle l'analyse des interactions didactiques en classe de langue ?

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

Cited literature [230 references]  Display  Hide  Download

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00844184
Contributor : Lucile Cadet Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, July 31, 2020 - 5:26:36 PM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 10:53:58 PM

Files

2008-BIGOT-article + sommaire ...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : halshs-00844184, version 1

Citation

Violaine Bigot, Lucile Cadet. Comment la prise en compte des discours d'enseignants sur leurs pratiques renouvelle-t-elle l'analyse des interactions didactiques en classe de langue ?. Discours d'enseignants sur leur action en classe - Enjeux théoriques et enjeux de formation, Riveneuves Editions, pp.11-29, 2011. ⟨halshs-00844184⟩

Share

Metrics

Record views

338

Files downloads

184