Review of Chimbutane, Feliciano 2011. Rethinking bilingual education in postcolonial contexts. N. H. Hornberger and C. Baker ed Bristol, Buffalo, Toronto: multilingual matters. 183p.

Abstract : Critical additions to Chimbutane's survey of language policy in Mozambique in respect of African languages: Frelimo's denial and the early assimilation period
Type de document :
Article dans une revue
Multilingual Education 3:2, 2013, 3 (2), pp.1-6. 〈10.1186/Multilingual Education 2013/2191-5059-3-2〉
Liste complète des métadonnées

Littérature citée [26 références]  Voir  Masquer  Télécharger

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00805813
Contributeur : Michel Lafon <>
Soumis le : lundi 29 avril 2013 - 07:00:09
Dernière modification le : mardi 11 octobre 2016 - 14:10:10
Document(s) archivé(s) le : dimanche 2 avril 2017 - 22:32:03

Fichier

Review_chimbutane.pdf
Fichiers éditeurs autorisés sur une archive ouverte

Identifiants

Collections

Citation

Michel Lafon. Review of Chimbutane, Feliciano 2011. Rethinking bilingual education in postcolonial contexts. N. H. Hornberger and C. Baker ed Bristol, Buffalo, Toronto: multilingual matters. 183p.. Multilingual Education 3:2, 2013, 3 (2), pp.1-6. 〈10.1186/Multilingual Education 2013/2191-5059-3-2〉. 〈halshs-00805813〉

Partager

Métriques

Consultations de
la notice

227

Téléchargements du document

154