The acquisition of English dative alternation: Proficiency effects in French L2 learners - HAL Accéder directement au contenu
Communication dans un congrès Année : 2012

The acquisition of English dative alternation: Proficiency effects in French L2 learners

Mirjana Wurm
  • Fonction : Auteur
Lars Konieczny
  • Fonction : Auteur

Mots clés

Loading...
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-00751198, version 1 (15-11-2012)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-00751198 , version 1

Citer

Mirjana Wurm, Lars Konieczny, Barbara Hemforth. The acquisition of English dative alternation: Proficiency effects in French L2 learners. CUNY Conference on Sentence Processing, 2012, New York, United States. pp.152. ⟨halshs-00751198⟩
37 Consultations
0 Téléchargements
Dernière date de mise à jour le 20/04/2024
comment ces indicateurs sont-ils produits

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn Plus