The impact of salespeople's relational behaviors and organizational fairness on customer loyalty: An empirical study in B-to-B relationships - HAL-SHS - Sciences de l'Homme et de la Société Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of retailing and consumer services Année : 2013

The impact of salespeople's relational behaviors and organizational fairness on customer loyalty: An empirical study in B-to-B relationships

Fanny Poujol
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1030085
D. Vidal
  • Fonction : Auteur
B. Siadou-Martin
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-00642472 , version 1 (18-11-2011)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-00642472 , version 1

Citer

Fanny Poujol, D. Vidal, B. Siadou-Martin, G. Pellat. The impact of salespeople's relational behaviors and organizational fairness on customer loyalty: An empirical study in B-to-B relationships. Journal of retailing and consumer services, 2013, Vol. 20, (n°5,), p. 429-438. ⟨halshs-00642472⟩

Collections

UGA CNRS CERAG
31 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More