Roundtable 2 - Party System & Electoral System
A. Blais
(1)
,
Jocelyn A.J. Evans
(2)
,
Raul Magni Berton
(3)
,
Nicolas Sauger
(4)
,
Andrew M. Appleton
(5)
Raul Magni Berton
- Fonction : Auteur
- PersonId : 1144841
- ORCID : 0000-0002-9973-0032
- IdRef : 069259119
Nicolas Sauger
- Fonction : Auteur
- PersonId : 176623
- IdHAL : nicolas-sauger
- ORCID : 0000-0001-5178-195X
- IdRef : 091525349
Domaines
Science politiqueFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Communication dans un congrès |
Titre |
en
Roundtable 2 - Party System & Electoral System
|
Auteur(s) |
A. Blais
1
, Jocelyn A.J. Evans
2
, Raul Magni Berton
3
, Nicolas Sauger
4
, Andrew M. Appleton
5
1
University of Montréal
( 147630 )
- Canada
2
University of Salford
( 73721 )
- Salford Greater Manchester M5 4WT
- Royaume-Uni
3
SPIRIT -
Science Politique Relations Internationales Territoire
( 28721 )
- 11, allée Ausone. Domaine universitaire 33607 Pessac Cedex
- France
4
CEVIPOF -
Centre de recherches politiques de Sciences Po (Sciences Po, CNRS)
( 1009 )
- 27, rue Saint-Guillaume
75337 Paris Cedex 07
- France
5
University of Washington [Seattle]
( 300433 )
- Seattle, Washington 98105
- États-Unis
|
Titre du congrès |
The French Fifth Republic in a Comparative Perspective: The State of the Field and Future Research Agenda
|
Date début congrès |
2009-03-25
|
Date fin congrès |
2009-03-26
|
Pays |
France
|
Commentaire |
Chair: A. Appleton, Associate Professor of Political Science, Washington State University Participants: A. Blais, Professor of Political Science, University of Montréal, Canada Research Chair in Electoral Studies J. Evans, Professor of Politics, University of Salford R. Magni Berton, Assistant Professor of Political Sciences, Sciences Po Bordeaux N. Sauger, Senior Research Fellow (FNSP), Sciences Po Paris
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Actes |
Non
|
Invité |
Non
|
Langue du document |
Anglais
|
Audience |
Non spécifiée
|
Ville |
Pessac
|
Domaine(s) |
|
Référence interne |
|
Mots-clés |
en
Electoral system, Party system
|
Loading...