Study of teachers' understanding of video extracts of students recorded in physics classroom
Monique Saint Georges
- Fonction : Auteur
- PersonId : 859693
Hélène Richoux
- Fonction : Auteur
- PersonId : 859692
Andrée Tiberghien
- Fonction : Auteur
- PersonId : 172249
- IdHAL : andree-tiberghien
- ORCID : 0000-0001-8471-1245
- IdRef : 055387764
Domaines
EducationFormat du dépôt | Notice |
---|---|
Type de dépôt | Communication dans un congrès |
Titre |
en
Study of teachers' understanding of video extracts of students recorded in physics classroom
|
Auteur(s) |
Monique Saint Georges
1
, Hélène Richoux
1
, Andrée Tiberghien
1
1
ICAR -
Interactions, Corpus, Apprentissages, Représentations
( 51028 )
- 5, av Pierre Mendès-France 69676 BRON CEDEX
- France
|
Vulgarisation |
Non
|
Comité de lecture |
Oui
|
Actes |
Oui
|
Invité |
Non
|
Langue du document |
Anglais
|
Date de production/écriture |
2005-08-20
|
Titre de l'ouvrage |
Fifth international ESERA conference on contributions of research to enhancing students' interest in learning science
|
Audience |
Internationale
|
Date de publication |
2005-08-20
|
Page/Identifiant |
859-861
|
Titre du congrès |
Fifth international ESERA conference on contributions of research to enhancing students' interest in learning science
|
Date début congrès |
2005-08-20
|
Ville |
Barcelone
|
Pays |
Espagne
|
Domaine(s) |
|
Éditeur scientifique |
|
Mots-clés |
fr
didactique, physique, video, formation
|
Loading...