Globalization: How strategic alliances bring production and market advantages. The case of Renault/Nissan - HAL Accéder directement au contenu
Communication dans un congrès Année : 2006

Globalization: How strategic alliances bring production and market advantages. The case of Renault/Nissan

Résumé

This contribution is based on a previous review (Chanaron, 1999) and a critical analysis of various literature: academic articles and books, corporate documents, consultancy reports and interviews of key industry representatives.
Fichier principal
Vignette du fichier
Globalization-alliance-TII-Nrwcastle.pdf ( 461 Ko ) Télécharger
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

halshs-00137383, version 1 (19-03-2007)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-00137383 , version 1

Citer

Jean-Jacques Chanaron. Globalization: How strategic alliances bring production and market advantages. The case of Renault/Nissan. TII Annual Conference (The European Association for the Transfer of Technologies, Innovation and Industrial Information), Apr 2006, Newcastle Gateshead, United Kingdom. ⟨halshs-00137383⟩
1477 Consultations
8489 Téléchargements
Dernière date de mise à jour le 18/05/2024
comment ces indicateurs sont-ils produits

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn Plus