Hal will be stopped for maintenance from friday on june 10 at 4pm until monday june 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

La communication publicitaire écrite sur internet : de la production aux traitements cognitifs des textes et à
l'influence sur la cognition implicite

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00006720
Contributor : Michèle Raigner Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, December 5, 2005 - 11:09:12 AM
Last modification on : Friday, February 4, 2022 - 1:20:11 PM

Identifiers

  • HAL Id : halshs-00006720, version 1

Collections

Citation

Marc Vanhuele, D. Courbet, N. Pignier, Marie-Pierre Fourquet-Courbet, F. Lavigne, et al.. La communication publicitaire écrite sur internet : de la production aux traitements cognitifs des textes et à
l'influence sur la cognition implicite. Colloque et bilan du programme "Société de l'information" du CNRS et du Ministère de la Recherche, Ecole Normale Supérieure, May 2005, France. pp. 69-72. ⟨halshs-00006720⟩

Share

Metrics

Record views

67